Zarządzenie nr 22
Zarządzenie nr 22/2008
Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju
z dnia 18.04.2008r.
w sprawie realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Na podstawie § 4 ust. 1 Statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju oraz §15 pkt 1 ppkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju
§ 1
Celem zapewnienia prawidłowej i sprawnej realizacji przebiegu programów i projektów zobowiązuję wszystkich pracowników urzędu do ścisłej współpracy i współdziałania.
§ 2
- Merytoryczny i formalny nadzór nad realizacją projektu sprawuje koordynator.
- Główny Księgowy oraz kierownicy komórek organizacyjnych urzędu odpowiadają przed Dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy za monitoring oraz realizację zadań, określonych w poszczególnych projektach.
- Wykaz osób upoważnionych do kontroli i zatwierdzania dokumentów i operacji gospodarczych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Rozwiązywanie bieżących problemy oraz koordynację działań zapewni współpraca zespołu projektowego, w skład, którego wchodzą:
- Kłujszo Agnieszka - koordynator projektu,
- Bierońska Magdalena – realizacja zadań z zakresu szkoleń osób bezrobotnych,
- Łagutko Bożena - – realizacja zadań z zakresu pośrednictwa pracy,
- Piwońska Wioleta – realizacja zadań z zakresu poradnictwa zawodowego,
- Sitek Katarzyna – realizacja zadań z zakresu instrumentów rynku pracy,
- Szczechowicz Estera – realizacja zadań z zakresu obsługi księgowej projektu,
- Joanna Rygiel – realizacja zadań z zakresu polityki zatrudnienia,
- Beata Brzyska – realizacja zakupów zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 14 000 euro.
§ 4
Koordynator projektu oraz Główny Księgowy są bezpośrednio odpowiedzialni za dokonywanie w ustalonych terminach i formie sprawozdawczości z realizowanych programów i projektów. Sprawozdawczość jest prowadzona na podstawie danych, przedstawionych przez osoby odpowiedzialne za poszczególne działania wynikające z projektu (zgodnie z § 2 pkt.2).
§ 5
Po zakończeniu realizacji projektów na podstawie przygotowanych danych przez osoby odpowiedzialne na poszczególne działania wynikające z projektu (zgodnie z § 2 pkt.2), koordynator dokonuje oceny efektywności projektu.
§ 6
1. Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom, tj.: dotyczące staży, przygotowania zawodowego, prac interwencyjnych, dotacji oraz wszystkie inne dokumenty, które nie zostały wymienione a związane są z projektami, przechowuje się, zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu, przez okres 10 lat, licząc od dnia przyznania dotacji.
- Dokumenty dotyczące organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy oraz wszystkie inne dokumenty, które nie zostały wymienione a związane są z projektami, przechowywane są do dnia 31 grudnia 2020r.
- Teczki dokumentów określonych w pkt 1 należy opisywać w sposób następujący: w miejscu wskazania kategorii archiwalnej należy wpisać:” B10 licząc od” oraz datę zawarcia umowy.
- Teczki dokumentów określonych w pkt 2 należy opisywać w sposób następujący: w miejscu wskazania kategorii archiwalnej należy wpisać: „ 31 grudzień 2020r.”
- Dokumenty w teczkach powinny być ułożone chronologicznie (narastająco).
§ 7
Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.