Zarządzenie nr 22

Zarządzenie nr 22/2008

Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju

z dnia 18.04.2008r.

 

w sprawie realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

 

Na podstawie § 4 ust. 1 Statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju oraz §15 pkt 1 ppkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju 

 

§ 1

Celem zapewnienia prawidłowej i sprawnej realizacji przebiegu programów i projektów zobowiązuję wszystkich pracowników urzędu do ścisłej współpracy i współdziałania.

 

§ 2

  1. Merytoryczny i formalny nadzór nad realizacją projektu sprawuje koordynator.
  2. Główny Księgowy oraz kierownicy komórek organizacyjnych urzędu odpowiadają przed Dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy za monitoring oraz realizację zadań, określonych w poszczególnych projektach.
  3. Wykaz osób upoważnionych do kontroli i zatwierdzania dokumentów i operacji gospodarczych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

Rozwiązywanie bieżących problemy oraz koordynację działań zapewni współpraca zespołu projektowego, w skład, którego wchodzą:

-        Kłujszo Agnieszka -  koordynator projektu,

-        Bierońska Magdalena – realizacja zadań z zakresu szkoleń osób bezrobotnych,

-        Łagutko Bożena - – realizacja zadań z zakresu pośrednictwa pracy,

-        Piwońska Wioleta – realizacja zadań z zakresu poradnictwa zawodowego,

-        Sitek Katarzyna – realizacja zadań z zakresu instrumentów rynku pracy,

-        Szczechowicz Estera – realizacja zadań z zakresu obsługi księgowej projektu,

-        Joanna Rygiel – realizacja zadań z zakresu polityki zatrudnienia,

-        Beata Brzyska – realizacja zakupów zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 14 000 euro.

 

§ 4

Koordynator projektu oraz Główny Księgowy są bezpośrednio odpowiedzialni za dokonywanie w ustalonych terminach i formie sprawozdawczości z realizowanych programów i projektów. Sprawozdawczość jest prowadzona na podstawie danych, przedstawionych przez osoby odpowiedzialne za poszczególne działania wynikające z projektu (zgodnie z § 2 pkt.2).

 

§ 5

Po zakończeniu realizacji projektów na podstawie przygotowanych danych przez osoby odpowiedzialne na poszczególne działania wynikające z projektu (zgodnie z § 2 pkt.2), koordynator dokonuje oceny efektywności projektu.

 

§ 6

1.      Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom, tj.: dotyczące staży, przygotowania zawodowego, prac interwencyjnych, dotacji oraz wszystkie inne dokumenty, które nie zostały wymienione a  związane są z projektami, przechowuje się,  zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu, przez okres 10 lat, licząc od dnia przyznania dotacji.

  1. Dokumenty dotyczące organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy oraz wszystkie inne dokumenty, które nie zostały wymienione a  związane są z projektami, przechowywane są do dnia 31 grudnia 2020r.
  2. Teczki dokumentów określonych w pkt 1 należy opisywać w sposób następujący:  w  miejscu wskazania kategorii archiwalnej należy wpisać:” B10 licząc od” oraz datę zawarcia umowy.
  3. Teczki dokumentów określonych w pkt 2 należy opisywać w sposób następujący: w  miejscu wskazania kategorii archiwalnej należy wpisać: „ 31 grudzień 2020r.”
  4. Dokumenty w teczkach powinny być ułożone chronologicznie (narastająco).

 

§ 7

Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.

Wytworzył:
Udostępnił:
Stochniałek Karol
(2009-01-29 11:15:45)
Ostatnio zmodyfikował:
Stochniałek Karol
(2009-01-29 11:16:06)