Zarządzenie nr 10
Zarządzenie nr 10/2008
Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju
z dnia 14.02.2008r.
w sprawie wprowadzenia „Procedur archiwizacji dokumentów projektów finansowanych oraz współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju”.
Na podstawie § 4 ust. 1 Statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju oraz §15 pkt 1 ppkt 8 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju
zarządzam:
§1
Wprowadzić do stosowania w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju „Procedury archiwizacji dokumentów projektów finansowanych oraz współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju”, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2
Wykonanie zarządzenia powierzam Zastępcy Dyrektora PUP w Jastrzębiu Zdroju.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
„Procedury archiwizacji dokumentów projektów finansowanych oraz współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju”
§1
Dokumenty związane z realizowanymi przez Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu Zdroju projektami, które finansowane lub współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przechowywane i archiwizowane są w sposób następujący:
1. Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom, tj.: dotyczące staży, przygotowania zawodowego, prac interwencyjnych, dotacji oraz wszystkie inne dokumenty, które nie zostały wymienione a związane są z projektami, przechowuje się, zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu, przez okres 10 lat, licząc od dnia przyznania dotacji.
2. Dokumenty dotyczące organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy oraz wszystkie inne dokumenty, które nie zostały wymienione a związane są z projektami, przechowywane są do dnia 31 grudnia 2013r.
3. Teczki dokumentów określonych w pkt 1 należy opisywać w sposób następujący: w miejscu wskazania kategorii archiwalnej należy wpisać:” B10 licząc od” oraz datę zawarcia umowy.
4. Teczki dokumentów określonych w pkt 2 należy opisywać w sposób następujący: w miejscu wskazania kategorii archiwalnej należy wpisać: „ 31 grudzień 2013r.”
5. Dokumenty w teczkach powinny być ułożone chronologicznie (narastająco).
§2
Postanowienia §1 pkt. 1 i 2 odnoszą się również do dokumentów projektów już zakończonych, przechowywanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jastrzębiu Zdroju.
§3
Za wykonanie powyższego obowiązku odpowiadają bezpośrednio Kierownicy działów i referatów Powiatowego Urzędu Pracy zgodnie z „Regulaminem organizacyjnym Powiatowego Urzędu Pracy w Jastrzębiu Zdroju”.